Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, September 4, 2009

..Johnny's..

semalam aku ngan housemate pi berbuka di Johnny's Steamboat Restaurant kat Queensbay.1st time pi mkn tmpt nih.kalu diberi pilihan, johnny's nih bkn la dlm list..tp disbbkn ni program mkn bersama hmate, so ok la.ada peluang merasa mknn dia..

ktorg order steamboat.harge dlm RM30 gitu.order gak mknn lain memandangkan steamboat ni org kata celah gigi je dia pi..sbb aku suka nenas so aku order 'fried pineapple rice'. rs dia ok jek.nenas skit je dlm tuh tp yg byk kulit bawang putih.huhuh.hmate yg lain ada order 'spinach mee' (kot nama dia..x hingat la..).rupa agak pelik (warna hijau) tp sedap gak la..rs mcm maggi goreng..huhu..harga boleh tahan..ada yg order mihun tomyam..pastu deserts dia pun ok la..secara keseluruhan ok la makanan dia..tp yg ptg ktorg suma enjoy n mknn suma habis...*wink*
ni la hosemate aku..act ada sorg lg tp dia x dpt ikut..namanye erny.yg lain2 tuh dr kiri anis, noji, aku, mahfuzah, kema dan yg duduk kat bawah tuh yan..sblm balik kena la amik gmbr buat kenang2an..:)..tukang menangkap gambar nih amir namanye,bf c'anis..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails