Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 27, 2009

kenangan indah

actually kejadian nih da berlaku lebih kurang..oopss bkn lebih kurang tp exactly 3 bln yg lepas iaitu pada 26 mei 2009 dan disebabkan aku x update blog lama,so blog baru la tempatnya skrg.ia merupakan ari bersejarah bg aku, yanie dan midah dimana kami ber3 secara rasminya telah dianugerahkan ijazah sarjana sains yg telah lama kami idam2kan(bagi c'hazrina..ari bersejarah dia lebey awal..senior la katakan..hehe)aku bersyukur sgt2 sebab segala titik peluh selama hampir 3 thn akhirnya memberikan hasilnya.amin..

tp yg sedihnya aritu cuma mak, abah dan yan(kakak gue) je yg ble dtg sbbnye adik2 yg lain suma ada hal.huhu..billa ada induksi, muhammad kat matrix, mas n zaffar masing2 ada exam pertengahan thn.


memula ingt nk anta da jubah tp bl pikir2 balik bkn senang nk amik gmbr lagi so jdnye simpan la jubah nih seminggu lg sbb nk tunggu suma org ada kat umah.yg bestnya kami amik gmbr sehari selepas kenduri kakak aku so kiranye gmbr nih bkn sempena aku graduate jek tp skali ngan bergambar bersama pengantin baru...sukee...(gmbr pertama abg ipar ngan famili)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails