Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 26, 2009

kerabu nangka

pejam celik pejam celik da msk ari ke-5 umat Islam berpuasa.Alhamdulillah aku pun berjaya puasa setakat nih.ini pertama kali aku berpuasa di Pulau Pinang dan sangat2 la bersyukur kerana aku tinggal dikalangan org2 yg suka memasak..hehe..budak rumah suma 'terer' msk..mskn yg xpenah aku mkn pun diorg pandai msk..

smlm salah sorg hmate (noji namanye) masak kerabu nangka.kalu diberi pilihan lauk kat kedai makan konpem lauk ni aku x amik punya sbbnya warna putih.mcm alal pelik gitu.huhu.tp disbbkn semlm adik noji da msk so amik peluang la nak rasa..rasanya sgt boleh diterima akal dan aku suka..ada lg lauk lain tp ni lauk yg 1st time aku makan..bg org pantai timur maybe lauk nih da menjadi kebiasaan..:)...

ini la dia rupanye kerabu nangka..tp nih upload dr internet..sbb lupa nk aik gmbr..apapun sama jek rupanye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails